- Video transliacija; Vaizdinė instrukcija
- „Smart-ID“ kvalifikuotas el. parašas;
- „M. Parašas“;
- Sutarties pasirašymas lažybų punkte, turint, galiojantį tapatybę patvirtinantį, dokumentą;
Jeigu pamiršote savo slaptažodį, prašome pasinaudokite paslauga „pamiršau slaptažodį“ „pamiršau slaptažodį“ .
Jeigu pamiršote savo slaptažodį, prašome pasinaudokite paslauga „pamiršau slaptažodį“ .
Jeigu nebenaudojate el. pašto adreso, kuriuo registravotės TOPsport, prašome, kreiptis į TOPsport pagalbą tiesioginiu pokalbiu arba el. pašto adresu: pagalba@topsport.lt pagalba@topsport.lt
Jeigu nepavyksta arba neturite galimybės prisijungti naudojantis „Smart-ID“ arba „M. Parašu“, o kitų prisijungimo būdų neturite arba neatsimenate, prašome, kreiptis į TOPsport pagalbą tiesioginiu pokalbiu arba el. pašto adresu: pagalba@topsport.lt pagalba@topsport.lt
Jeigu prie TOPsport paskyros registravotės ir jungdavotės naudojant tik „Google“ prisijungimą, prašome pasinaudokite paslauga „pamiršau slaptažodį“ „pamiršau slaptažodį“ , įvesdami savo „Google“ paskyros el. pašto adresą. Susikūrę slaptažodį, prie savo paskyros galėsite prisijungti naudodamiesi el. pašto adresu.
Jeigu prie TOPsport paskyros registravotės ir jungdavotės naudojant tik „Apple ID“ prisijungimą, prašome pasinaudokite paslauga „pamiršau slaptažodį“ „pamiršau slaptažodį“ , įvesdami savo „Apple ID“ paskyros el. pašto adresą. Susikūrę slaptažodį, prie savo paskyros galėsite prisijungti naudodamiesi el. pašto adresu.
- Spauskite mygtuką „Prisijungti“;
- Į laukelį „Elektroninis paštas“ įrašykite savo el. paštą, laukelyje „Slaptažodis“ įrašykite savo asmens kodą, kuris ir bus Jūsų pirminis paskyros slaptažodis;
- Spauskite mygtuką „Prisijungti“.
Savo slaptažodį galite pasikeisti skiltyje „Mano duomenys“ arba galite pasinaudoti „Pamiršau slaptažodį“ „Pamiršau slaptažodį“ funkcija, kurią rasite prisijungimo lange.
TOPsport paskyros duomenys yra saugūs. TOPsport daug dėmesio skiria kliento duomenų apsaugai. Daugiau apie tai galite sužinoti skiltyje „Privatumo politika“.
Jeigu pusvalandžio eigoje, po atliktos įmokos, Jūsų balansas nepasipildo, prašome, atsiųsti pavedimo kopiją el. pašto adresu: pagalba@topsport.lt pagalba@topsport.lt
Įmokos gali būti atliekamos tik iš asmeninių finansinių šaltinių (banko sąskaitos, kreditinės kortelės ar elektroninės piniginės) ir tik į asmeninę TOPsport paskyrą. Jei įmoka atlikta iš trečiosios šalies, pinigai bus grąžinti atgal, į siuntėjo sąskaitą, savaitės eigoje.
Išmoką galite užsisakyti tik į tą sąskaitą, iš kurios ir atlikote įmoką į savo TOPsport paskyrą. Jeigu įmoką atlikote iš kreditinės kortelės, sąskaita Jums priskirta automatiškai nebuvo. Atsiųskite savo banko sąskaitos ekrano nuotrauką, kur matytųsi Jūsų vardas, pavardė ir pilnas banko sąskaitos numeris (IBAN) el. pašto adresu: pagalba@topsport.lt pagalba@topsport.lt , tuomet, Jums bus pridėtas išmokos pasirinkimas.
Užsakymas išmokėti pinigus įvykdomas ne vėliau nei per 5 darbo dienas, nuo užsakymo pateikimo, tačiau dažniausiai yra atliekamas greičiau.
Informuojame, kad jeigu išmoka iš Bendrovės pusės yra užbaigta, tai Jums reikia palaukti kol Jūsų bankas įskaitys pinigus į Jūsų banko sąskaitą. Jeigu neįvyko momentinis tarpbankinis pinigų pavedimas, greičiausiai, piniginai bus įskaityti į Jūsų banko sąskaitą, kitą darbo dieną.
Jums reikia turėti TOPsport kliento kortelę, kurią ir turite pateikti „Perlo“ terminale. Plastikinę kortelę galite atsiimti lažybų punkte. Arba galite atsisiųsti elektroninę kortelės versiją iš savo paskyros. Pasirinkite „Mano duomenys“ ir „Atsisiųsti kliento ir PIN kodų korteles“.
Kliento kortelę rekomenduojame atsispausdinti, kadangi ne visuose „Perlo“ terminaluose yra galimybė nuskanuoti brūkšninį kodą iš mob. įrenginio.
Norint atsiimti laimėjimą lažybų punkte, Jums reikia su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą bei kliento ir PIN kodų korteles. PIN kodų kortelę galite rasti savo paskyroje: Pasirinkite „Mano duomenys“ ir „Atsisiųsti kliento ir PIN kodų korteles“.
Tiek kliento kortelę, tiek ir PIN kodų kortelę galite atsisiųsti iš TOPsport internetinės svetainės. Tereikia prisijungti, paspausti ant savo vardo ir pavardės, po to – „Mano duomenys“ ir „Atsisiųsti kliento ir PIN kodų korteles“.
Vienos mokėjimo operacijos maksimali suma – 100 eurų;
Dienos maksimali suma – 500 eurų;
Vieno kalendorinio mėnesio maksimali suma – 3000 eurų.
Jeigu norite atšaukti išmoką, kurią užsisakėte, nueikite į skiltį „Sąskaitos istorija“ arba „Pinigų išmokėjimas“ ir paspauskite mygtuką „Atšaukti“. Įmoką atšaukti galima iki tol, kol jos statusas yra „Laukia“
Pažymas skirtas VMI deklaracijai galite atsisiųsti iš mūsų internetinės svetainės (https://www.topsport.lt). Tereikia prisijungti prie savo paskyros, pasirinkti „Mano dokumentai“ ir „Pažyma VMI deklaracijai“.
Visi laimėjimai, kurie yra 1000 EUR ir daugiau, yra perduodami VMI. Mokesčiai mokami nuo gauto pelno, jei toks buvo per metus. Pateikite pažymą skirtą VMI iš savo paskyros, kurioje bus nurodytas gautas pelnas per metus arba nuostolis. Pažymoje nurodyti duomenys suformuojami iš atliekamų veiksmų per metus ir ji yra teisinga.
- Pasirinkite pageidaujamą sporto šaką ar lygą;
- Išsirinkite įvykį, už kurį norite statyti ir paspauskite ant pageidaujamos baigties koeficiento;
- Visi Jūsų pasirinkimai atsiras lažybų kortelėje. Įvedę norimą statymo sumą, spauskite mygtuką „Atlikti statymą“.
Paprastas statymas
Tai įprastas statymo tipas, kai lažybų kortelėje yra tik viena baigtis (mažiausia rizikos grupė). Pastaba, jei pasirinktas šis statymas ir kortelėje yra daugiau nei vienas įvykis statymo metu, jie bus išskaidyti į atskiras korteles.
Kombinuotas statymas
Kombinuotas statymas – tai ne mažiau, negu dviejų ir ne daugiau, negu 30 įvykių baigčių spėjimas vienoje Lažybų kortelėje. Šiuo atveju Lažybų koeficientas, iš kurio laimėjimo atveju bus dauginama statymo suma, yra apskaičiuojamas sudauginant visų Lažybų kortelėje nurodytų Lažybų įvykių koeficientus.
Sisteminis statymas
Tai – pasirinktų trijų ir daugiau įvykių baigčių kombinacijos (ne daugiau 30), iš kurių suformuojamos sistemos. Sisteminio statymo metu, pasirenkate, kiek įvykių baigčių turi būti atspėta. Taip pat, galite sisteminio formavimo metu išsirinkti įvykius/konstantas.
Konstanta – fiksuotas įvykis, įtraukiamas į visas sistemas. Konstantų kiekis įtakoja, kiek sistemoje bus galimų kombinacijų.
„Superstatymas“ yra Bendrovės nurodytas įvykis, kurio baigtį spėjant tą dieną yra nustatomas aukštesnis lažybų koeficientas. Nurodyto įvykio aukštesnis lažybų koeficientas yra taikomas tik tuo atveju, jeigu lošėjas atlieka kombinuotą statymą, spėdamas vienoje lažybų kortelėje nemažiau, kaip Bendrovės tam kalendoriniam laikotarpiui (dienai, savaitei, mėnesiui ir t.t.) nustatyto lažybų įvykių skaičiaus baigtį ir yra kombinuojamas su ne mažesniu, kaip 1.1 koeficientą turinčiu kitu įvykiu.
„Cash Out“ – funkcija leidžia atsiimti statymo dalį prieš įvykiui prasidedant. Atlikus statymą lažybų skiltyje, lošėjas turi galimybę atsiimti 90% statymo, prieš įvykiui prasidedant.
„Cash Out“ funkcija dingsta, jeigu po atlikto statymo koeficientas pasikeičia per 0,05 dalį (pvz. statymo metu koeficientas buvo 1,85 ir pasikeitė į 1,80) arba likus valandai iki įvykio pradžios.
„Cash Out“ funkciją galima rasti nuėjus į statymų istoriją. Prie statymų, kuriuose galima pasinaudoti „Cash Out“ funkcija, yra mygtukas „Cash Out“, o prie jo prirašyta statymo suma, kurią galima atsiimti.
Savo statymų istorijas galite matyti prisijungę prie savo paskyros.
Jei LAŽYBŲ statymai, tai spauskite: Prisijungimo vardas - Mano statymai.
Jei LAŽYBOS GYVAI, tai spauskite: LAŽYBOS GYVAI - Mano statymai.
Jei E-Sportas, tai spauskite: LAŽYBOS, E-SPORTAS - Mano statymai.
„Pranašumas 2“ pasirinktai komandai gali suteikti pranašumą. Jeigu renkatės komandą su „Pranašumas - 1,5“, tai reiškia, jog Jūsų pasirinkta komanda turi laimėti mažiausiai dviejų įvarčių/taškų skirtumu, kad laimėtumėte statymą. Jeigu pasirinkta komanda laimėtų 1 įvarčio/taško skirtumu, pralaimėtų arba būtų lygiosios – statymas būtų pralaimėtas.
Jeigu renkatės komandą su „Pranašumas + 1,5“, tai reiškia, jog Jūsų pasirinkta komanda gali pralaimėti ne didesniu negu 1 įvarčio/taško skirtumu, kad laimėtumėte savo statymą. Jeigu pasirinkta komanda pralaimėtų 2 arba didesniu įvarčių/taškų skirtumu – statymas būtų pralaimėtas.
Jeigu renkatės „Pranašumas - 2“, tai reiškia, jog Jūsų pasirinkta komanda turi laimėti didesniu negu dviejų įvarčių/taškų skirtumu, kad laimėtumėte statymą. Jeigu Jūsų pasirinkta komanda laimėtų lygiai dviejų įvarčių/taškų skirtumu – savo statymą atgautumėte. Jeigu pasirinkta komanda laimėtų 1 įvarčio/taško skirtumu, pralaimėtų arba būtų lygiosios – statymas būtų pralaimėtas.
Jeigu renkatės „Pranašumas + 2“, tai reiškia, jog Jūsų pasirinkta komanda galėtų pralaimėti ne didesniu negu vieno įvarčio/taško skirtumu. Jeigu Jūsų pasirinkta komanda pralaimėtų lygiai dviejų įvarčių/taškų skirtumu – statymas būtų grąžintas.
Nurodytas įvarčių/taškų kiekis prie „+“ ženklo rodo, kiek įvarčių/taškų būtų pridėta prie pasirinktos komandos galutinio rezultato. Įvarčių/taškų kiekis prie „-“ ženklo rodo, kiek įvarčių/taškų būtų atimta iš pasirinktos komandos galutinio rezultato.
„Pranašumas 3“ pasirinktai komandai gali suteikti pranašumą. Jeigu renkatės komandą su „Pranašumas - 2“, tai reiškia, jog Jūsų pasirinkta komanda turi laimėti didesniu negu dviejų įvarčių/taškų skirtumu, kad laimėtumėte savo statymą. Jeigu Jūsų pasirinkta komanda laimėtų lygiai dviejų arba mažesniu įvarčių/taškų skirtumu – statymą pralaimėtumėte.
Jeigu renkatės komandą su „Pranašumas + 2“, tai reiškia, jog Jūsų pasirinkta komanda gali pralaimėti ne didesniu negu vieno įvarčio/taško skirtumu. Jeigu Jūsų pasirinkta komanda pralaimėtų lygiai dviejų arba didesniu įvarčių/taškų skirtumu – statymą pralaimėtumėte.
Jeigu prie pirmos komandos yra nurodyta „+ 2“, prie antros – „- 2“, o Jūs renkatės lygiąsias, tai reiškia, jog pirma komanda turi laimėti lygiai dviejų įvarčių/taškų skirtumu, kad laimėtumėte savo statymą. Jeigu pirma komanda laimėtų vieno įvarčio/taško skirtumu arba didesniu negu dviejų, jeigu rungtynės pasibaigtų lygiosiomis arba, jeigu laimėtų antra komanda – statymą pralaimėtumėte.
„Laimės be lygiųjų“ statymas reiškia, kad turite tik du pasirinkimus. Jeigu pasirenkate, kad laimės pirma komanda, statymą laimėtumėte tik pergalės atveju. Jeigu pirma komanda pralaimėtų – statymą, pralaimėtumėte ir Jūs. Jeigu rungtynės pasibaigtų lygiosiomis – statymas būtų grąžintas.
„Įvarčių kiekis per rungtynes“ statymas leidžia Jums statyti, kiek įvarčių bus įmušta per mačą. Jeigu renkatės statymą „Mažiau 2,5“, tai reiškia, jog rungtynėse turėtų būti įmušti mažiau negu 3 įvarčiai, kad laimėtumėte savo statymą. Jeigu būtų įmušti trys arba daugiau įvarčių – statymas būtų pralaimėtas.
Jeigu renkatės statymą „Daugiau 2,5“, tai reiškia, jog rungtynėse turėtų būti įmušti daugiau negu 2 įvarčiai, kad laimėtumėte savo statymą. Jeigu būtų įmušti du arba mažiau įvarčių – statymas būtų pralaimėtas.
Jeigu renkatės statymą „Mažiau 2“, tai reiškia, jog turi būti įmušti mažiau negu 2 įvarčiai, kad statymas būtų laimėtas. Jeigu būtų įmušti daugiau negu du įvarčiai – statymas būtų pralaimėtas. Jeigu būtų įmušti lygiai du įvarčiai – statymas būtų grąžintas. Jeigu statymas turi tris, o ne dvi baigtis, atveju, kai įmušami lygiai du įvarčiai – statymas būtų pralaimėtas.
Jeigu renkatės statymą „Daugiau 2“, tai reiškia, jog turi būti įmušti daugiau negu 2 įvarčiai, kad statymas būtų laimėtas. Jeigu būtų įmušti mažiau negu du įvarčiai – statymas būtų pralaimėtas. Jeigu būtų įmušti lygiai du įvarčiai – statymas būtų grąžintas. Jeigu statymas turi tris, o ne dvi baigtis, atveju, kai įmušami lygiai du įvarčiai – statymas būtų pralaimėtas.
Jeigu statymas turi tris, o ne dvi baigtis, o jūs renkatės statymą „Lygiai 2“, tai reiškia, jog turi būti įmušti lygiai 2 įvarčiai, kad statymas būtų laimėtas. Jeigu būtų įmušti mažiau ar daugiau negu 2 įvarčiai – statymas būtų pralaimėtas.
„Dvigubas šanso“ statymas reiškia, kad renkatės dvi baigtis iš trijų baigčių statymo. Renkantis „Dvigubo šanso“ statymą, turite tris skirtingus pasirinkimus:
- Laimės pirma komanda arba bus lygiosios;
- Laimės antra komanda arba bus lygiosios;
- Laimės pirma arba antra komanda, lygiųjų nebus.
Renkantis, jog laimės pirma komanda arba bus lygiosios, savo statymą pralaimite tik tuo atveju, jeigu laimi antra komanda.
Renkantis, jog laimės antra komanda arba bus lygiosios, savo statymą pralaimite tik tuo atveju, jeigu laimi pirma komanda.
Renkantis, jog laimės pirma arba antra komanda, lygiųjų nebus, statymą pralaimite tik tuo atveju, jeigu rungtynės pasibaigia lygiosiomis.
Papildomi ribojimai klientams asmeniškai nėra taikomi, statymus klientai turi galimybę atlikti pagal parengtą visiems lošėjams bendrą TOPsport lažybų pasiūlą.
Sporto lažybų taisyklės
Jeigu Jūsų lošiamas kazino lošimas užstrigo, neveikia ar ekrane atsirado klaida, prašome kreiptis į TOPsport pagalbą tiesioginiu pokalbiu arba el. pašto adresu pagalba@topsport.lt pagalba@topsport.lt bei nurodyti kazino lošimą, kuriame pastebėjote sutrikimą. Jeigu ekrane matote klaidą, taip pat, prašome, atsiųsti ekrano nuotrauką.
18+ kategorijoje galite rasti B kategorijos lošimo automatus, kurie yra pažymėti 18+ ženkliukais. B kategorijos lošimų tiekėjų pavadinimai išsiskiria 18+ prierašu.
B kategorijos lošimo automatais galima lošti nuo 18 metų, lošimas gali būti vizualiai identiškas tiek A, tiek B kategorijos, bet išsiskirs skirtingais parametrais taikomais B kategorijai.
B kategorijos lošimas turi užtrukti nors 3 sekundes, laimėjimų fondo grąža žaidėjui (RTP) negali būti mažesnė negu80 procentų ir ne didesnė kaip 100 procentų. Didžiausias galimas statymas yra 50 Eur. centų, didžiausias galimas laimėjimas gali būti 200 kartų statymo sumos. Atliekant maksimalų 50 Eur. centų statymą, maksimalus laimėjimas gali būti 100 Eur.
A kategorijos lošimo automatais galima lošti nuo 21 metų, laimėjimų fondo grąža žaidėjui (RTP) negali būti mažesnė negu 90 procentų ir ne didesnė negu 100 procentų. Lošimas turi užtrukti nors 1 sekundę. Kiti parametrų apribojimai netaikomi.
TOPsport A kategorijos lošimo automatuose maksimalus laimėjimas iš vieno sukimo kazino žaidime gali būti iki 1 milijonas eurų.
Atkreipiame Jūsų, kaip Bendrovės kliento dėmesį, kad visi Bendrovės eksploatuojami nuotolinio lošimo įrenginiai turi akredituotų įstaigų išduotą sertifikatą ir yra paženklinti specialiu ženklu, kas patvirtina, kad lošimo įrenginiai yra sertifikuoti ir atitinka Lietuvos Respublikoje taikytinus Azartinių lošimų įstatymo ir Priežiūros tarnybos nustatytus reikalavimus, todėl Bendrovės nuotolinių lošimų įrenginių veikimas atitinka jiems nustatytus reikalavimus.
Pažymime, kad Bendrovė neturi jokios galimybės lošimo įrenginiams atlikti jokių nustatymų ir (ar) pakeitimų, įskaitant ir susijusių su laimėjimais. Visi Bendrovės kazino lošimai veikia pagal jiems teisės aktų nustatytus reikalavimus, įskaitant ir Azartinių lošimų įstatyme numatyto laimėjimų fondo sudarymo reikalavimus.
Visus Lietuvoje esančius lažybų punktus ir lošimų automatų salonus galite matyti paspaudę TOPsport lažybų punktai ir lošimų automatų salonai.
Veiklos reglamentai:
- Nuotolinio lošimo reglamentas
- Lažybų reglamentas (aktuali redakcija lažybų punktams)
- Lažybų reglamento papildymas
Nuotolinio lošimo reglamento papildymai:
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 1
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 2
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 3
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 4
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 5
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 6
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 7
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 8
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 9
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 10
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 11
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 12
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 13
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 14
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 15
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 16
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 17
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 18
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 19
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 20
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 21
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 22
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 23
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 24
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 25
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 26
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 27
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 28
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 29
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 30
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 31
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 32
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 33
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 34
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 35
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 36
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 37
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 38
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 39
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 40
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 41
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 42
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 43
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 44
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 45
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 46
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 47
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 48
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 49
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 50
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 51
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 52
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 53
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 54
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 55
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 56
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 57
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 58
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 59
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 60
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 61
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 62
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 63
- Nuotolinio lošimo reglamento papildymas 64
Automatų lošimų salono reglamentai:
- Automatų lošimų salono reglamentas
- Automatų lošimų salono reglamento Priedas Nr. 1
- Automatų lošimų salono reglamento Priedas Nr. 2
- Automatų lošimų salono reglamento Priedas Nr. 3
- Automatų lošimų salono reglamento Priedas Nr. 4
- Automatų lošimų salono reglamento Priedas Nr. 5
- Automatų lošimų salono reglamento Priedas Nr. 6
- Automatų lošimų salono reglamento Priedas Nr. 7
- Automatų lošimų salono reglamento Priedas Nr. 8
- Automatų lošimų salono reglamento Priedas Nr. 9
Lošėjas turi teisę bet kuriuo metu išsimokėti Lošėjo lošimų sąskaitoje esančias pinigines lėšas Bendrovės interneto tinklalapyje numatytais būdais negrynaisiais pinigais į Lošėjo mokėjimo sąskaitą. Lošėjas, norėdamas išsimokėti Lošėjo lošimų sąskaitoje esančias lėšas negrynaisiais pinigais, Lošėjo paskyroje turi pasirinkti norimą išmokėti pinigų sumą, išmokėjimo būdą (Lošėjo mokėjimo sąskaita, į kurią turi būti atliktas išmokėjimas) ir patvirtinti išmokėjimą. Lošėjas, taip pat, turi teisę išsimokėti į Lošėjo lošimų sąskaitą įmokėtas bet lošimams nepanaudotas lėšas bet kuriame Bendrovės lažybų punkte grynaisiais pinigais, tačiau bendra per 30 kalendorinių dienų išsimokama suma grynaisiais pinigais neturi viršyti 100 eurų dydžio, išskyrus atvejus, kai atskiru Bendrovės direktoriaus sprendimu numatyta kitaip.
Nusprendus nutraukti nuotolinio lošimo sutartį, Jūs galite nuvykti į artimiausią lažybų punktą arba kreiptis el. pašto adresu: pagalba@topsport.lt pagalba@topsport.lt , pateikiant prašymą nutraukti minėtą sutartį.
Taip, teisės aktai įpareigoja Bedrovę rinkti tam tikrą informaciją apie klientus.
Galime paprašyti Jūsų pateikti ar patikslinti:
- kliento tapatybę patvirtinančius dokumentus;
- kontaktus (adresas, el. pašto adresas, telefono numeris, darbovietė);
- informaciją apie gaunamas pajamas (pavyzdžiui, darbo užmokestį);
- informaciją apie atliekamas operacijas ir sandorius, lėšų kilmę;
- mokėjimo operacijas pagrindžiančius dokumentus (sutartis, sąskaitas, informaciją apie prekes) ir kt.;
- informaciją apie tai, ar klientas dalyvauja politinėje veikloje, ir (ar) informaciją apie su juo susijusius šioje veikloje dalyvaujančius (dalyvavusius) asmenis;
- informaciją apie dalykinių santykių tikslą ir pobūdį;
- informaciją apie kliento verslo partnerius;
- kitą informaciją, reikalingą klientui pažinti.
Remiantis įstatymu, Bendrovė privalo užkirsti kelią finansiniams nusikaltimams, tinkamai įgyvendinti kovos su sukčiavimu priemones ir tarptautines sankcijas. Įgyvendindamos šiuos reikalavimus, bendrovės taiko pasaulyje pripažintą principą „Pažink savo klientą“. Jos turi surinkti apie klientus tam tikrą informaciją, kad žinotų jų mokėjimo įpročius, pajamų šaltinius ir galėtų reaguoti į neįprastą veiklą, susijusią su kliento vykdomomis mokėjimo operacijomis. Šią informaciją turime nuolat tikrinti ir atnaujinti, todėl klientų reguliariai prašome pateikti ir (ar) atnaujinti klientų pažinimo informaciją (pavyzdžiui, kliento pažinimo anketą, klausimynus ar kt.) bei, esant poreikiui, ir mokėjimo operacijas pagrindžiančius dokumentus.
Bendrovė privalo saugoti pateiktus asmens duomenis ir užtikrinti jų konfidencialumą, todėl nuolat rūpinasi, kad pateikti asmens duomenys būtų apsaugoti. Perduoti asmens duomenys gali būti atskleidžiami tik teisės aktų numatyta tvarka.
Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas, Bendrovei draudžia vykdyti mokėjimo operacijas, jeigu negalime suprasti atliekamų mokėjimo operacijų pobūdžio, kliento vykdomos veiklos, jeigu klientas nepateikia informacijos apie savo turto ir piniginių lėšų šaltinius arba, jeigu pateikta informacija yra netiksli. Be to, Tarptautinių sankcijų įstatymas įpareigoja imtis veiksmų, privalomų įgyvendinant tarptautines sankcijas. Nepateikus duomenų, galime atmesti, įšaldyti vykdomą mokėjimą ir (ar) apriboti paslaugų teikimą (pavyzdžiui, apriboti kliento galimybę naudotis savo paskyra.) Jeigu Bendrovei kyla klausimų dėl kliento atliekamų mokėjimo operacijų, Bendrovė privalo kreiptis į klientus, prašydama pateikti papildomus paaiškinimus (dokumentus) dėl atliekamų mokėjimo operacijų. Jeigu Jums kyla neaiškumų, kodėl ir kokią informaciją (dokumentus) turite pateikti, reikėtų nedelsiant kreiptis į pagalbos skyrių, nurodytais kontaktais.
Jeigu gaunate prašymą atnaujinti duomenis ar pateikti papildomą informaciją, stenkitės neatidėliodami pateikti šią informaciją. Jeigu dėl objektyvių priežasčių reikiamų dokumentų negalite pateikti nurodytu laiku, apie tai reikėtų nedelsiant informuoti Bendrovės pagalbos skyrių. Bendrovė visuomet praneša iš anksto apie prašymą atnaujinti/pateikti informaciją
Galimus informacijos pateikimo būdus Bendrovė nurodys paskyroje. Įprastai, reikiamą informaciją galima pateikti prisijungus prie paskyros. Jeigu nesuprantate pateikiamų klausimų ar kyla kitokių sunkumų, visada galite kreiptis į Bendrovę el.pašto adresu, gyvuoju pokalbiu (chat) arba susisiekiant su pagalbos skyriumi.
Tokiu atveju, jeigu nereaguosite į prašymus pateikti kliento pažinimo informaciją arba pateiksite ne visą, netikslią informaciją, Bendrovė turės teisę apriboti Jūsų naudojimąsi paslaugomis (pavyzdžiui, nebegalėsite atlikti mokėjimo operacijų, naudotis paskyra, programėle ir pan.), o kraštutiniu atveju – nebeteikti Jums paslaugų.
Su aktualia informacija, susijusia su pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos bei tarptautinių sankcijų reikalavimais, galite susipažinti Lietuvos banko interneto svetainėje www.lb.lt, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos interneto svetainėje www.fntt.lt, Užsienio reikalų ministerijos interneto svetainėje www.urm.lt (tik dėl tarptautinių sankcijų) ir LR teisinėje bazėje.